وصفه سهله وبسيطه لتخسيس الجوانب والارداف


Unknown | 06:26 |



وصفه سهله وبسيطه لتخسيس الجوانب والارداف






 واحده بحب الخلطات بس بزهق بسرعه وابطلها بسرعه اصلى انا فى عصر السرعه نبدأ الحكايه بس محدش ينام منى ههههههههه

انا كان عندى جوانب (ركزى على كان) بس مكنتش بتبان قوى فى البس وكانت ماشيه المهم فى يوم من الايام رحت اشتريت دريل شيك كدة وحلو زى ههههههههه وهب لقيت بعيد عنكم الجوانب باينه قوى طب عايزه حل اعمل ايه دورت على حل لقيت كتير بيشكر فى الزنجبيل وزيت الزيتون والحمد لله كانو عندى فرحت جبت الزنجبيل وحطيت زيت الزيتوب عليه ودهنت المنطقه والله تقريبا بعد خمس ايام كان فى فرق  بس انا بجانب الوصفه دى كنت بعمل تمارين للجوانب هى اختى قليتلى انا شيفاكى خسيتى

-->

بس ملحوظه اكيد كل واحده تختلف عن التانيه فمكن واحده تكون مدتها اطول من كده وياريت لو عندك المتر تقيسى قبل وبعد علشان تشوفى الفرق 

كمان ملحوظه هى مراحتش خالص انا اللى قلت بس خليه كده كفايه يعنى لو استمريت تانى بأذن الله هتروح خالص يارب اكون أفدتكم

0 التعليقات:

Post a Comment